Volkswagen стартира нов глобален уебсайт на Volkswagen Леки и Лекотоварни автомобили
Уебсайтът вече беше лансиран на 24 пазара, до средата на 2020 г. се очаква той да бъде представен на общо 120 в световен мащаб.

След световната премиера на новия бранд дизайн на марката на международното изложение във Франфурт, Volkswagen лансира и новия си глобален уебсайт. В бъдеще той ще обедини на една платформа цялото съдържание и оферти за модели, услуги, конфигурации, тестови шофирания, финансиране, употребявани автомобили и още много. Новата страница на Volkswagen Лекотоварни автомобили може да бъде открита на досегашния адрес: www.vw-lekotovarni.bg.
Съдържанието е структурирано по-ясно, а значително опростената навигация работи интуитивно. С новия конфигуратор клиентите вече могат да стигнат до мечтаното си превозно средство със значително по-малко кликове с мишката.
„Новият ни уебсайт е в основата на новата дигитална стратегия на Volkswagen. Целта е да можем да обслужваме нашите клиенти още по-добре чрез по-ефективна комуникация", казва Йохен Сенгпихл, главен маркетинг директор на Фолксваген Леки автомобили. "Ние сме силно ориентирани към промененото поведение на хората при използването на медиите, което претърпява фундаментална промяна.”
Новата Интернет страница ще предлага оптимизирано съдържание, съобразено с индивидуалните интереси и нужди на всеки един потребител. Благодарение на личния Volkswagen ID, който потребителите получават при поискване, комуникацията им с Volkswagen ще бъде значително по-ефективна. Това означава, че въз основа на предишното им поведение на сайта, потребителите ще видят точно съдържанието и функциите, които са актуални и интересни за тях в момента. Сърцето на уебстраницата е новоразработеният конфигуратор, който вече може да се намери на всяка моделна страница. Потребителят винаги започва с предварително конфигурирано основно превозно средство, което след това може да бъде финализирано със значително по-малко кликвания до желаното превозно средство.
Уебстраницата е разработена и тествана заедно с потребителите. Офертите и функционалностите й ще се развиват непрекъснато. В следващата стъпка например трябва да се интегрира функция за електронна търговия, така че процесът на покупка да може да се стартира безпроблемно след конфигуриране на желания автомобил. В бъдеще новият уебсайт на Volkswagen ще се превърне в дигитална платформа, която свързва потребители, производители, дилъри, превозни средства и услуги.